דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פנים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1741 פעמים ]

דלתות פנים יכולות להיות במספר דגמים, דלתות הנפתחות כלפי פנים או חוץ החדר, דלתות מתקפלות או דלתות הזזה. דלתות פנים יכולות להיות גם דלתות הזזה או דלתות מתקפלות, זאת אומרת דלתות שהכנפיים שלהן, אחת או יותר מתקפלות לשני חלקים. כאשר דלתות פנים הן בעלות פתח רחב מהרגיל ואי אפשר להתקין דלת רגילה, דלתות פנים יכולות להיות דלתות הזזה או דלתות מתקפלות.
דלתות פנים מתקפלות יכולות להיות בעלות כנף אחת מתקפלת לצד אחד או שני חלקים שמתקפלים לצדדים שונים, או כנף אחת הנחלקת לשני חלקים. דלתות פנים מתקפלות יכולות להיות עשויות מעץ או מעץ משולב עם זכוכית כך שבכל חלק משולב חלון זכוכית אורכי.
דלתות פנים יכולות גם להיות דלתות הזזה. יש דלתות פנים מסוג דלתות הזזה המותקנות על פתח רגיל, ויש דלתות פנים שהן דלתות הזזה הדורשות פתח מיוחד. יש דלתות הזזה שהן דלתות כיס שנפתחות לתוך הקיר. דלתות פנים שהן דלתות כיס יכולות להיות גם כאלה ששתי דלתות נכנסות לכיס אחד כשדלת אחת גוררת אחריה את השניה או דלתות שנפתחות על הקיר ולא לתוכו.
ישנם חדרים בהם הקירות מעוגלים ואז דלתות פנים צריכות להתאים בצורתן לקו המתאר של הקיר. גם במקרים אלה אפשר להתקין דלתות פנים מסוג דלתות הזזה ולהתאים את סגנון הדלת לסגנון הארכיטקטורה הפנימית של החדר.
דלתות פנים מסוג דלתות הזזה היו קיימות כבר בתקופה הקדומה באיטליה. אבל הן הכי מפורסמות ביפאן. במסורת הבנייה היפאנית דלתות פנים הם בדרך כלל דלתות הזזה. אלו דלתות העשויות נייר שקוף המותקן על מעין רשת שתי וערב של עץ או במבוק הממוקמת על גבי מסגרת עץ. דלתות פנים מסוג דלתות הזזה חסכוניות במקום בגלל שהן לא תופסות את המקום שהייתה תופסת דלת כשהיא נפתחת בצורה הרגילה.
דלתות פנים יכולות להיות מעוצבות ומעוטרות גם כשהן דלתות הזזה. יש דלתות הזזה עם עיטורים בדגמים דקורטיביים, בעלות טקסטורות שונות ואף בעלות סורגים בדגמים שונים.
דלתות פנים הם גם דלתות המשמשות אזורי אחסון וארונות בבית. הרבה פעמים דלתות פנים שהן דלתות הזזה מתאימות לא רק לחדרים אלא גם לחללי איחסון וארונות קיר וחדרי אמבטיה. הן נוחות לשימוש במיוחד בארונות בגדים, ופעמים רבות אחת הדלתות או יותר תהיינה מחופות במראה כך שניתן לחסוך תלייה של מראה בחדר השינה או בחדר הארונות.
דלתות פנים המשמשות ליציאה למרפסת או לגינה אינן אטומות כמו דלת עץ מלאה. הן דרך כלל עשויות מזכוכית שקופה וכך מתאפשרת צד אחד הפרדה של החללים השונים ומצד שני יש חיבור של שני החללים שכן הדלתות עשויות מזכוכית שקופה. כמו כן בצורה כזו נכנס אור שמש ומאפשר חסכון בחשמל.
דלתות פנים שהן דלתות הזזה שימושיות במיוחד במשרדים ואולמות אירועים – אפשר ליצור משני חללים קטנים חלל גדול או לחלק חלל גדול לשני חללים קטנים לפי הצורך של האירוע או להפריד חלק אחד של המשרד מחלק אחר למשל מחלק המשרד לחלק שמשרת כחדר ישיבות. המאמר נלקח מאתר דלתות כניסה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב